تزریق ژل در کرج

يکشنبه 19 بهمن 1399
15:25
علی عارف نیا


تزریق ژل در کرج

با افزایش سن تغییراتی در صورت ایجاد می شود. کلاژن پوست کم می شود و در نتیجه پوست شل تر و آویزان تر می شود، از سوی دیگر به سبب تحلیل رفتن بافت زیر جلدی ضخامت پوست کاهش می یابد. در صورت با افزایش سن، توده های چربی گونه ها به سمت پائین جابجا می شوند و در نتیجه صورت حالتی افتاده تر پیدا می کند. در اثر انقباض عضلات چین هایی ایجاد می شوند که در ابتدا فقط موقع انقباض عضلانی مشاهده می شوند (چین های اخم) و بعد این چین ها در حالت استراحت هم باقی می مانند.در این مقاله از کلینیک آلا ، تزریق ژل در کرج و هر آنچه باید برای انجام این کار بدانید اعم از فواید ، چگونگی ، عوارض و … را برای شما همراهان گرامی بررسی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

تزریق ژل چیست؟

فیلرها، پرکننده‌ها یا حجم‌دهنده‌های پوستی به موادی گفته می‌شود که ساختاری مشابه ژل دارند و برای جوانسازی پوست استفاده می‌شوند. از تزریق فیلرهای پوستی در زیر پوست می‌توان برای جبران حجم از دسته رفته، رفع چین و چروک‌ها، بهبود شکل انحناهای سطحی (کانتور) صورت و بدن استفاده کرد.به دلیل هزینه‌های مناسب و عوارض بسیار کم، سالانه بیش از ۱ میلیون خانم و آقا از این روش درمانی برای جوانسازی پوست خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که تزریق فیلرهای پوستی، بعد از تزریق بوتاکس، فراگیرترین روش جوانسازی پوست در جهان است.

کاربردهای تزریق ژل در صورت

  • از بین بردن خطوط پیری ظریف روی صورت
  • رفع چین و چروک یا ناهمواری‌های روی صورت
  • چاق کردن صورت
  • پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا گودی‌های مربوط به اسکار و جای زخم
  • خوش فرم کردن صورت و مشخص‌تر کردن خطوط و انحناهای ظریف صورت
  • بزرگ و برجسته کردن لب‌های باریک

بسیاری از ما پس از گذشتن از مرز سی سالگی خطوط ظریفی را روی چهره‌مان می‌بینیم که غالباً پی‌آمد افتادگی یا فعالیت عضلات است. هنگامی که کلاژن کاهش می‌یابد و تجزیه می‌شود، خطوط ظریف و فرورفته‌ای روی صورت پدیدار می‌گردد.

چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود. اما اگر این خطوط به دلیل افتادگی پوست بسیار عمیق باشد، مانند خطوطی که از بینی تا گوشه‌های دهان کشیده می‌شود و به خط خنده موسوم است، بهتر است ژل یا فیلر تزریق شود تا خطوط کمتر شود یا حتی کاملاً از بین برود.


شایان ذکر است که هرچند تزریق ژل روشی مناسب برای جوانسازی موقت چهره است، اما نتایج آن به چشمگیری درمان‌های جراحی نیست.

کاربردهای تایید نشده توسط FDA

عدم تایید یک روش درمانی توسط لزوما به معنی نامناسب بودن یا پرخطر بودن آن روش نیست. سازمان FDA برای تایید داروها و روش‌های درمانی دستورالعمل خاصی دارد که گاهی باعث عدم تایید آن‌ها می‌شود. به هر حال قوانین FDA مورد تایید پزشکان سرتاسر دنیا است و بهتر است از آن‌ها پیروی شود.

  • افزایش حجم سینه‌ها
  • افزایش حجم باسن
  • حجم‌دهی به پاها
  • تزریق ژل به درون استخوان، تاندون، رباط و عضله

مرکز تزریق ژل در کرج

مراحل تزریق ژل

اولین مرحله انجام معاینات اولیه توسط پزشک است. پزشک بررسی ها و معاینات اولیه را انجام می دهد؛ نیازهای شما را ارزیابی کرده و با شما در این زمینه صحبت خواهد کرد.

همچنین در این جلسه پزشک در رابطه با انتظارات شما از تزریق ژل صحبت می کند.بهتر است انتظارات متقاضی واقع بینانه باشد. مشاهده عکس های قبل و بعد از تزریق افرادی که تجربه تزریق ژل داشته اند، به شما کمک می کند که درک بهتری از نتایج تزریق ژل داشته باشید. علاوه بر این در صورتی که متقاضی به بیماری خاصی مبتلا باشد، به پزشک اطلاع می دهد. پزشک باید بداند که شما سابقه تزریق ژل داشته اید یا خیر؟ این اطلاعات در تصمیم گیری پزشک تاثیرگذار است.

پس از انجام معاینات اولیه، تاریخ جلسه درمان مشخص می شود.

در روز درمان ابتدا پزشک محل های تزریق را مشخص می کند. سپس با استفاده از بی حسی موضعی یا کرم های بی حس کننده، محل درمان بی حس می شود. در مرحله بعدی محل تزریق با استفاده از محلول هایی‌، ضدعفونی می شود.

در مرحله آخر تزریق ژل با استفاده از سوزن های ظریف و در زاویه مناسب انجام می شود.

کلینیک تزریق ژل در کرج

مزایای تزریق ژل

به منظور کاهش چین و چروک های پوستی شما می توانید از تزریق فیلر و ژل و چربی بهره بگیرید. تزریق کردن ژل از سازمان FDA تأییدیه ایمنی و سلامت دارد.


1ژل بلافاصله پس از تزریق نتایج مثبت خود را نشان می دهد.

2روش تزریق تهاجمی نیست و نیاز به عمل جراحی و بیهوشی ندارد.

3دوره ی نقاهت و استراحت پس از تزریق کردن ژل نیاز نیست.

4درصد بالایی از افراد، از نتایج حاصل از تزریق کردن ژل رضایت دارند.

5تزریق کردن ژل بر تحرک عضلات صورت برای اخم و لبخند اثر گذار نیست.

6در صورت عدم رضایت از تزریق، معمولا امکان برگشت و اصلاح نتیجه وجود دارد.

آیا تزریق ژل عوارضی هم دارد؟

عوارض ناشی از ژل‌های تزریقی کاملا بستگی به نوع ژل دارد، ژل‌هایی خوب هستند که نخست بدن به آن‌ها واکنش ندهد و بعد به مرور زمان قوام و شکل خود را زیر پوست محل تزریق از دست ندهند.

به طور مثال؛ ژل‌هایی وجود دارند که بعد از تزریق تا چند ماه هیچ مشکلی ندارند، ولی بعد از چند سال گلوله گلوله می‌شوند و در این صورت تخلیه آن‌ها از پوست هم بسیار مشکل است لذا مراجعه کننده باید از پزشک خود نوع و مارک ژل را بپرسد.

البته مواردی از عارضه هم وجود دارد که ربطی به کیفیت بد آن ژل تزریقی ندارد بلکه به علت تکنیک غلط تزریق است، مثلا اگر موضع خوب ضد عفونی نشود و شرایط تزریق استریل رعایت نشود در محل تزریق ممکن است عفونت ایجاد شود که البته در این موارد می‌توان با درمان مناسب ضد میکروبی مشکل را حل کرد.

بهترین کلینیک تزریق ژل در کرج

در کلینیک آلا ، فقط از مواد مجوز دار و استاندارد و دستگاه های به روز دنیا استفاده می شود .اولین و آخرین اولویت ما انجام دادن خدمات برای شما با کمترین هزینه و بهترین نتیجه می باشد.

پیشرفت روزافزون تکنولوژی دستگاه های پزشکی و زیبایی و درمانی، تغییرات موثر و چشمگیری در پزشکی پدید آورده که نیاز تمامی پزشکان و متخصصین به آن اجتناب ناپذیر است.

مرکز پوست و مو، لیزر آلا ، یک مرکز درمانی حرفه ای است که در آن ما پیشرفته ترین فن آوری ها را با بالاترین استاندارد خدمات ارائه می دهیم.


ما معتقدیم که زیبایی جهان مدرن باید برای همه قابل دسترسی باشد و در تلاش هستیم که در مرکز درمانی خود این اعتقاد را به واقعیت تبدیل کنیم.

علاوه بر تزریق ژل در کرج دیگر خدمات ما در آلا کلینیک را نیز میتوانید از اینجا مشاهده کنید.

قیمت تزریق ژل در کرج

هزینه تزریق اولاً به نوع ژل و دوام اثر آن و ثانیاً به حجم ژلی که در اخم، خط خنده ، خط اخم یا اطراف چشم نیاز دارد، بستگی دارد.

نکته مهم در مورد ایمنی و عوارض مربوط به ژل ها :

برای افراد عادی بسیار سخت و شاید غیرممکن باشد که بدانند چه فیلری دارای تاییدیه های معتبر بوده و بی عارضه است، لذا باید به پزشک خود اعتماد کنند و پزشک معالج هم نهایت صداقت را داشته باشد و نوع فیلر معروفی را به مراجعه کننده معرفی کند و از بهترین ژل تزریقی برای صورت و بدن بیمار استفاده نماید.

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل

نتایج تزریق ژل ها بلافاصله ظاهر می گردد. بلافاصله بعد از تزریق ممکن است با موارد زیر روبرو شوید:

1- مختصری التهاب یا کبودی وجود داشته باشد.

2- قرمزی و بی حسی موقت ایجاد شود.

3- احساس کنید بیش از حد نیاز تزریق شده است.

البته جای نگرانی نیست زیرا کلیه مسائل فوق طی چند ساعت تا چند روز از بین خواهد رفت.

ماندگاری ژل

طول مدت دوام نتایج حاصل از تزریق ژل بستگی به نوع تزریق انجام شده دارد. انواع تزریق هایی که انجام می شود به شرح زیر می باشد:

  • کلاژن: نتایج ایجاد شده برای مدت دو تا چهار ماه ماندگاری دارد.
  • اسید هیالورونیک: نتایج متفاوتی به همراه دارد، هر چند این نتایج بطور گسترده بسته به نوع برند استفاده شده از ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
  • پر کننده های نیمه ماندگار: نتایج حاصل از این پر کننده ها بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.
  • پر کننده های ماندگار: نتایج ایجاد شده معمولاً تا ۵ سال یا بیشتر ماندگاری دارند.

برچسب ها: تزریق ژل در کرج ,
[ بازدید : 89 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نسیم عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]