لیزر موهای زائد اقایان کرج

يکشنبه 19 بهمن 1399
15:26
علی عارف نیا

لیزر موهای زائد اقایان کرج

سلام به تمام کسانی که به زیبایی خود اهمیت می دهند. به مقاله “لیزر موهای زائد اقایان کرج” از کلینیک زیبایی آلا خوش آمدید.
در این مقاله به معرفی بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد اقایان کرج یعنی مرکز پوست و مو، لیزر آلا و مزیت ها و نکاتی در رابطه با لیزر موهای زائد اقایان و ورزشکاران میپردازیم.
در ادامه هزینه لیزر موهای زائد اقایان در کرج برای راحتی شما آورده شده است.

لیزر موهای زائد اقایان چیست

لیزر موهای زائد یک روش برای حذف موهای زائد بدن است که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد موها می‌شود. این اتفاق بدون این که به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌دهد
در حال حاضر ، لیزر موهای زائد مردان بسیار پرطرفدار گشته است و می تواند شامل لیزر موهای زائد پشت ، قفسه سینه ، انکادر ریش، پشت گردن، شانه ها ، پا مردان شود. در برخی مردان رشد موهای زائد آزار دهنده است. که برای حل این مشکل ما به شما بهترین کلینیک برای لیزر موهای زائد اقایان کرج را به شما معرفی میکنیم

لیزر موهای زائد اقایان کرج

لیزر موهای زائد مردان

در همین ابتدای کار باید خدمتتون عرض کنم که لیزر موهای زائد فقط مخصوص بانوان نیست.
و حتی فقط به ناحیه های شرمگاهی و زیر بقل هم محدود نمیشود. مناطقی در بدن ما اقایان وجود دارد که یک روز در میان نیاز به اصلاح دارد و این کار باعث صرف وقت و در مواقعی خرابکاری در در ظاهرامان میشود که همه ما تجربه آن را داریم.

کلینیک آلا که مرکز پوست، مو و لیزر در کرج است این امکان را برای شما فراهم کرده که همیشه ظاهری شکیل و مرتب داشته باشید و دیگر نیازی به آنکادر کردن خط ریش و گردن و … نداشته باشید.(برای مطالعه مقاله تزریق ژل در کرج کلید کنید)

تاثیر لیزر موهای زائد اقایان ورزشکار

لیزر موهای زائد ورزشکاران تاثیر بسزایی بر زیبایی شناسی در ورزش هایی مانند بدنسازی و بادی بیلدینگ وجود دارد که روزانه تعداد زیادی از اقایان بدنساز کرج برای لیزر کل بدن خود به کلینیک زیبایی آلا مراجعه می کنند چون علاوه بر زیبایی نداشتن مو روی تقویت عضلات آن ناحیه هم تاثیر بسزایی دارد.

لیزر موهای ورزشکاران در هر ورزشی تاثیرات خاصی از نوع قهرمان و سلامتی دارد.
برای مثال محققان کشف کردند شناگران به دلیل کاهش لاکتات خون عملکرد شناگران بدون مو‌های زائد بهتر است همچنین بر اساس قوانین فیزیک، هر عاملی که باعث ایجاد اصطکاک شود، سرعت را کاهش می‌دهد.

برای دوچرخه سواران به دلیل داشتن لباس خاص خود لیزر موها بدن کاملا الزامی هست چون باعث شکسته شدن مو و عدم تمرکز و درد میشود.

لیزر موهای زائد اقایان کرج

مزایای لیزر موهای زائد اقایان

کاهش دائمی تراکم مو : لیزر موهای زائد اقایان تراکم موها را برای مدت طولانی کاهش می دهد.
آراستگی دائمی : مدیران، مهندسین، دکترها، بازاریابان، سخرانان و …. که نیاز به آراستگی دائمی دارند و این آراستگی روی کسب و کار آن ها تاثیر بسزایی دارد بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
ایمنی روش : لیزر موهای زائد اقایان به عنوان یک روش ایمن توسط FDA تأیید شده است.
لیزر موهای سفید ریش : که باعث جوانسازی چهره میشود
صرفه جویی در هزینه : گرچه هزینه لیزر موهای زائد اقایان در ابتدا بالاست ، اما با در نظر گرفتن هزینه سایر روشها و تجهیزات حذف موهای زائد در دراز مدت ، لیزر موهای زائد اقایان به صرفه تر است.

هزینه لیزر موهای زائد اقایان کرج

پکیچ هاقیمت
بیکینی + زیر بقل + صورت170 تومان
بیکینی + زیر بقل120 تومان
ساعد دست + ساق پا + بیکینی + زیر بقل (کاربردی)250 تومان
ساعد دست + ساق پا + زیر بقل150 تومان
فول بادی اقایان750 تومان

لیزر موهای زائد اقایان کرج

نکاتی که اقایان باید قبل از اولین جلسه ملاقات با مرکز لیزر بدانند

نکات تخصصی که برای شما شرح می دهیم باعث بهترین نتیجه و دوری از دوباره کاری میشود که نیاز هست که به آن ها عمل کنید.

قبل از مراجعه ناحیه مورد نظر را جهت لیزر اصلاح کنید :چون زمانی که اشعه از میان ساقه مو عبور کند مقدار زیادی از انرژی نور را به خود جذب می‌کند.

ناحیه مورد نظر را تا 20 روز در معرض نور خورشید قرار ندهید : این امر به دو دلیل است
1- لیزر روی پوست‌های روشن و موهای تیره بهتر عمل می‌کند و برنزه نباشد بهتر است
2- خطر آسیب دیدن پوست افزایش می‌یابد.

دوش بگیرید و پوستتان را با لوسیون های شستشو تمیز بشویید : چون زمانی که پوست شما تمیز بباشد نور بهتر به ریشه موهای زائد نفوذ میکند.

در روز انجام لیزر لباس راحت بپوشید تا از سوزش پایان کار جلوگیری کنید

جهت مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02634093135

02634093136

09352500847


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نسیم عشق است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]